torsdag, oktober 7

Tack Lisa!

Jag blev varm i hjärtat när jag läste Lisas kommentar hos Ebba, bland kommetarer om kändisar och hippa modebloggerskor:

Jag tycker att det skulle vara kul med bloggaren Linda K. Jag tror att väldigt många läser hennes blogg. Hon har en rktigt snygg och lite egen stil, dessutom är hon inte 22 utan 38-årig småbarnsmamma. Bibliotekarie, bor i Stockholm. Hon har både känsla för mode och formgivning och dessutom god smak och hänger inte på alla trender förbehållslöst!



20 kommentarer:

Sara sa...

Jag håller med Lisa - och så undrar jag om jag kan få din autograf imorgon :)

Jessica - bymom.se sa...

Ja! Det vore roligt att se dig hos Ebba :-)

B-M sa...

*gilla*

Linda K sa...

hedgehog: HA HA HA, såklart :D

jessica: :*D

b-m: :*)

Anna sa...

jag kopierar Saras kommentar :D
för jag glömde ju av mig när jag blev så himla starstruck förra gången...

hallinbloggar sa...

Jamen det är ju en alldeles lysande idé. Du är en stor inspiratör!

Garderobenmin sa...

Håller med föregående talare! Det vore great att få höra och se dig!

Sofie sa...

coolt :-)

Att ha det gott sa...

Jag håller med

Anonym sa...

Åh vad det hade varit roligt om du varit med hos Ebba!
Hoppas, hoppas!

/Susanne

Camilla sa...

jaa, det var ett toppenförslag av lisa!

MiaShopping sa...

Jaaaa! Strålande förslag.

Ellen sa...

Nu är vi fler som har meddelat Ebba våra preferenser!

Miss Upsey Daisy sa...

Du är som en filmstjärna. Ses imorgon!

Linda K sa...

alla: *rodnar*

Kristina Nilsson sa...

Jag vet inte om jag vill höra dig... tänk om du har hel konstig röst eller någon konstig armrörelse för dig... som att se en radiopratare, HJÄLP ;)
Alvarligt så skulle det naturligtvis vara hur kul som helst att se dig in action.

Jenny sa...

Jag håller med alla! Du är väldigt inspirerande!

Ulrika sa...

Tycker också till hos Ebba, så får vi hoppas att hon lyssnar! hade ju varit jättekul!

V sa...

Fasen så fint.
Kan du skicka med en
extra autograf med
(igelkotts)Sara ikväll?

Linda K sa...

alla: :D