fredag, oktober 22

Linda konsulterar

Jag fick ett smickrande och roligt förslag av Malin:

Linda K, jag har ett förslag. Istället för vanliga frågestunder som en del bloggare har - kan inte du ha kombinationskonsultation. En sorts stylingakut för oss som inte vill bli omgjorda helt och hållet, men som har ett plagg som vi gillar, men som vi aldrig använder för vi liksom inte kommer på hur det ska kombineras. Du är ju kombinationernas mästare, I think you can do it!

Jamen för sjutton! Så vem som helst, skicka en bild på ditt hopplösa plagg så tänker jag till hur jag skulle matcha det. Givetvis måste jag få visa bilden i bloggen.

(kraaaam på dää)

11 kommentarer:

Hon som gick sa...

Men shit, inser du vad du gett dig in på. Har du inte redan ett heltidsjobb :-D

Librarybeth sa...

Läckert!!!

hallinbloggar sa...

Men så bra. Behöver ett råd! Då mailar jag... : )

Malin sa...

Heja, heja!

Anna sa...

coolers!
snart får du prata mode hos Ebba också :)

Att ha det gott sa...

Det här ser jag fram emot

Linda K sa...

hon som gick: ;)

librarybeth: hoppas det!

hallinbloggar: hurra!

malin: kul förslag, tack :)

anna. hm, återstår att se...

att ha det gott: :)

Elin sa...

Supert! Kanskje du kunne utvide tilbudet ved å agere personal shopper - tenker da at innkjøpsliste mailes deg, betaling via paypal og du handler og sender til varer til oss utenfor Sverige. (a la filippa gjorde)

Linda K sa...

elin: ha ha. jag tror man själv måste finna sin stil, sen kan jag tipsa :)

Unknown sa...

Hjääälp!

Kolla min blogg! Julfest! Outfit? Ok?

Linda K sa...

janne: holy smoke! looking good :D