fredag, oktober 8

Ja!

Va?
Är det redan fredag?
Är det helg sen?
Ska jag träffa en hel drös trevliga bloggare ikväll?
Har jag hosta som kan skrämma små barn från vettet?
Skiter jag i det och är glad ändå?
Är jag vanvettigt sugen på en finkaffe?
Blev det helt fel med stuprörsbyxor, tjocka strumpr och nya klackarna ihop?
Gjorde jag rätt som istället behöll bootsen på och sparar klackarna till en mer vidbyxad dag?
Är jag ganska nöjd över att ha fått in jura i ett inlägg efter att ha hört det i ett underhållande sammanhang tidigare i morse?
Borde jag jobba istället för att sitta här och hitta på frågor man kan svara ja på?
Ska jag komma ihåg att gratta Nils på namnsdagen idag?
Ska jag bara ge mig nu?

11 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

En hel drös trevliga bloggare? Ett rungande JA!

Linda K sa...

miss ud: jippi! :D

Ida i Umeå sa...

ja du gjorde rätt i att behålla bootsen på. din dagens idag är hur fin som helst. världens inspiration fick jag.

Linda K sa...

ida: vad kul, tack :)

Birgitta sa...

Ur fin idag! Oxå!
Nu får ju jag plocka fram min vita storskjorta från sommarlådan igen...

Frida sa...

JA! Hurra!

Frida sa...

till bloggträff alltså.

Laila och Johan sa...

Hurra för Bloggfest!!

Anna sa...

fint som byggdamm! ;)
ses ikväll!

anna sa...

ja till en massa. vi kan sitta bredvid varandra, jag hostar också...

Linda K sa...

birgitta: jag fram med den :)

frida: hurra hurra :D

loppanlej: yey!

anna: det gjorde vi :D

fru a: åh vad kul det var att ses!