torsdag, oktober 8

Se och ät!

Himmel, är det glasögonbågar eller ett karamellogram jag fått?


8 kommentarer:

tina sa...

Wow! Jag beställde hem fem par glasögon, så jag fick bara två karameller! :-D

Sara sa...

Jag har ALDRIG fått karameller. Fast jag har flera par från Favoptic. fy vad fubbigt...

syster A sa...

Va? Fick du karra??? Det fick f-n inte jag.... :(

Brillsen var jättefina i sin enkelhet.

/A *som håller på att skola in mig i mina nya ögon som kom igår*

Linda K sa...

tina: dom vill väl fylla kartongen på nåt sätt :D

hedgehog: jag kan skicka dig ett gäng!

syster a: spännande, vilka valde du?

Peace in mind sa...

Snyggot där, fint med mycket glas:)

Linda K sa...

pim: eller hur! :)

syster A sa...

Manduria ljusbrun blev det. Har haft Efva Attling i silver de senaste åren så liite färg ville jag ha in men inte för mycket :).

Linda K sa...

syster a: najs!