måndag, oktober 19

Lunch-to do

Så, nu har jag köpt min elektronikpryl.

Vad jag gjorde mer när jag ändå var ute och sprang i centrum? Jo jag...
  • försökte köpa skor på Rizzos midseason sale, men Spara lappade till mig så fort jag närmade mig en sko.
  • försökte hitta nåt fint på Jackie. Hittade massor, men då var Spara där igen. Jag tror hon gav mig en blåtira!
  • köpte plättar till sonen som har picknick på dagis imorrn. Det var ok för Spara, fast hon väste i örat på mig att jag gott kunde ha stekt egna hemma ikväll.

    Jävla Spara.

10 kommentarer:

Tomas sa...

Men så har Spara inte lika snygga byxor som du heller.

Linda K sa...

tomas: sa charmören :)

Birgitta sa...

Åå du förgyller verkligen dagarna:)

Linda K sa...

birgitta: tack :)

Nesh sa...

Köpte du en rosa? De finns i rosa! Jag har en i rosa :0) Känner mig som Engla när jag borstar tänderna (fy, var det elakt?).

Linda K sa...

nesh: ha ha! nej jag såg ingen rosa, men vit matchar badrummet bättre ;D

Sara sa...

jag en rosa, och en vit :)

Förresten är Spara en riktig surkärring.

Linda K sa...

hedgehog: känner för att sparka skiten ur henne!

Att ha det gott sa...

Åhh Den där spara brukar vara här också
Hon är verkligen trist

Linda K sa...

att ha det gott: boooooring! ;P