torsdag, oktober 8

Och nu, svaren!

Jag har fått svar på fråga 1: gloria alternativt tv-spel. Jag hoppas på det senare:

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your tv-spel
Pray it won't fade away

I can feel yourtv-spel tv-spel tv-spel
I can see your tv-spel tv-spel tv-spel
I can feel your tv-spel tv-spel tv-spel
I can see your tv-spel tv-spel tv-spel

På fråga 2 säger vi Banan, Blodapelsin och Blandade småkakor med äppelsmak.

Fråga 3: återstår att se.

Fråga 4: Det anses inte att jag ska behöva underhålla honom. Vilket jag nog indirekt gjorde ändå.

Och på fråga 5. Och inte blev jag klokare.

I wanna really, really , really wanna zigazig ah.

Jaharu.


Tack alla för hjälpen!

4 kommentarer:

nattvinge sa...

Bara därför måste jag se till att sjunga den eländig kryddlåten i kvällens Singstarmaraton.

Sen undrar jag: Är det bara jag som kommer ihåg brödfrukt (Artocarpus altilis , art i familjen mullbärsväxter)? Stark kandidat till tredje b-frukten ;-)

Linda K sa...

nattvinge: you lucky bastard, jag vill också sjunga kryddlåten!

en mullbärsväxt!? herregud, vi har en given trea!

nattvinge sa...

Det blev ingen kryddlåt :-( När halva kvällen gått var det en som fortfarande kunde kosta på sig att sjunga vadsomhelst. Och det var inte jag. Idag betalar jag priset...

Linda K sa...

nattvinge: aj aj...