onsdag, september 2

Kroppsliga bekännelser

Jag blir lite inspirerad av programet med allt vad gillar du mest och minst och så vidare.

Så, Linda...

Vad på din kropp tycker du bäst om?
Jag tycker att jag har fin nacke. Det säger andra också ibland. Kanske därför jag gillar kort frisyr?

Vad på din kropp tycker du sämst om?
Jag är väl inte lyrisk över min mjuka mage.

Skulle du kunna tänka dig en plastikoperation, och i såfall var?
Helst inte, tänker nog försöka åldras med värdighet.

Vad skulle du ändra på om du fick knäppa med fingrarna?
Jag skulle ha snygga fasta överarmar!

Vill du gå ner i vikt, och i såfall hur mycket?
Jag är rätt nöjd sånär som på ett eller två kilo. Däremot skulle jag gärna bli fastare både här och där.

På en skala 1-10, var placerar du dig själv utseendemässigt?
Jag ger mig själv en stark 6:a rent utseendemässigt, men om man lägger på personlighet och klädstil kan jag nästan kravla mig upp till en 8:a.



Nu är det er tur!

6 kommentarer:

dddd sa...

Jag skulle gärna ha en sexpack. Fast bara i en vecka. Jag vill ju inte göra min sambo avis.

dddd sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
dddd sa...

Eller, nä. Han får vara avis. Jag behåller min sexpack. Moahaha!

Linda K sa...

miss kyd: klart du ska ha ett sexpack :D

Minna sa...

En åtta? Nja jag vet inte jag... nu var du nog lite väl generös!





Mohahahah

Puss puss

Linda K sa...

minna: okej då, en 9:a.