tisdag, september 29

Den tiden

Jaha här sitter jag och funderar på julklappar. Till mig själv.

9 kommentarer:

Sofie sa...

Åh, trevligt! Det gör jag också..

Linda K sa...

sofie: :D

Att ha det gott sa...

Det ska jag också börja fundera på

Birgitta sa...

Haha. Först tänkte jag "är hon inte klok, till sig själv!?" Men så kom jag på att det va u precis vad jag själv gjorde i morse när jag sminkade mig....

Linda K sa...

att ha det gott: klokt!

birgitta: ;D

Tomas sa...

Du...något helt annat. Jag är bjuden på middag (jobbrelaterat) på Kohphangan i morgon. "Ja tack" eller "Nej tack"? När jag bor på hotell så gillar ju jag att softa på rummet för mig själv.
Medans jag skriver det här (som kanske är den längsta kommentaren i din blogs historia) så inser jag att eftersom jag är 43 och inte 61 så ska jag naturligtvis tacka ja! Och inte bara det, jag ska föreslå sällskapet att gå vidare efteråt. Här ska rullas hatt!
Tror jag. Det är ju trots allt dubbelavsnitt av Seinfeldt på femman...

Linda K sa...

tomas: en man som använder uttrycket Här ska rullas hatt! måste helt enkelt tacka ja!

Tomas sa...

Så får det bli.

Linda K sa...

tomas: gott.