måndag, september 14

Min lista?

Hon påstår att den kommer från mig. Jag är helt minneslös och lånar den isåfall tillbaka!

Favoritgata: min egen såklart!
Favoritdrink? såna maken gör mig.
Äter lyxmiddag på: hemma.
Bästa mikromaten: Viktväktarnas.
Favoritförort: min egen såklart!
Fikar gärna på: jag är inte så kinkig...
Bästa lunchställe: sushistället på Regeringsgatan.
Bästa brunchen: Sirap.
Bästa kaffet: hemma.
Bästa konsertlokalen: eh?
Bästa baren: eh?
Här bjuder jag mamma på middag: hemma
Här bjuder jag pappa på middag: hemma
Senaste Stockholmsupptäckt: minns inte.
Senast sedda teater-/dansföreställning: så länge sen att det gått ur tiden.
Senast sedda utställning: Ikeautställningen på Liljevalchs.
En bra gå bort-present: flarra vin?
Favoritlyxartikel: Dermalogica.
Läser just nu: en evighetslång Grisham.
Läser helst: böcker.
Favoritråvara: eh?
Favoritfärg: älskar alla.
Favoritmärke: filippa till exempel.
Favoritskor: kan inte välja bara ett par!
Klädkonto per månad: den här månaden noll kronor.
Dricksprocent: jag brukar inte få dricks...
Modeförebild: hur många som helst.
Motionerar: jupp.
Mest överskattade affär: Natalie Schuterman.
Det dyraste jag har köpt: det skulle väl vara ett hus det.
Landställe? lånar av föräldrar och svärföräldrar.
Favoritprodukt på Systemet: vin, det röda.
Favoritprodukt på Apoteket: tandråd.
Bästa fyllekäket: alltid pizza.
Lyssnar på: min mp3.
Bästa förfestmusiken: dansanta saker.
Senast gnolade: Star Wars-låten.
Senast köpta skivan/-låten: det var länge sen.
Mitt sämsta köp någonsin: en polyesterblus ligger i topp.
Snaste impulsköp: minns inte.
Senaste fyndet: min Ralph Lauren-kavaj.
Senaste secondhandfyndet: min Ralph Lauren-kavaj.
Fulaste klädfärg: allt kan vara snyggt vid rätt tillfälle.
I dvd-spelaren/datorn: True blood.
Användbar pryl: datorn.
Mode jag aldrig vill se igen: man ska aldrig säga aldrig.
Värsta huvudbonaden: vadå?
Bästa huvudbonaden: snygg scarf eller hårspänne.
Favoritaccessoar: schysst värra.
Transportmedel: cykel.
Återvinner: en del ja.
Hejar på/håller på: ...det goda?
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: med en god bok.

2 kommentarer:

Ellen Freider sa...

Egentligen kommer den väl från DN På stan... :)

Linda K sa...

ellen: eller från ebba. eller från engla. eller från elin. eller från sara...