onsdag, september 16

Dagens

Roliga

  • Jag träffade på en gammal kollega i t-banan som jag inte träffat på flera år. Hon heter Dagmar, precis som plaggen!
  • Jag kramade Camilla en snabbis.
  • Jag gick genom stan och tittade i skyltfönster på vägen hem, det har jag inte gjort på länge.
  • Annie håller på att få en bebis!
  • Dottern som mässar Akta dig! om och om igen.

Trista

  • Barnsjukdomar som avlöser varandra.
  • Brödet ser aningen blekt ut.
  • Jag är hungrig och klockan är snart tio.
  • Jag missade True blood till förmån för kräktorkning.

9 kommentarer:

Åsa sa...

Lilla snigel, så klart! =) Hon har ju börjat dagis

Nina Day sa...

urk för det jobbiga :( och hurra för det roliga!

Minna sa...

Jack tvingar mig att spela Lilla snigel på gitarr. Han pekar på gitarren och skriker: akka akka!!!!!
(han är ju inte lika verbal som Tilde)

Linda K sa...

åsa: precis :D

nina day: word!

minna: ha ha, söta jack! dansar och sjunger han då, när du spelar? :D jag kan meddela att tilde inte artikulerar helt klart heller, det är mer attadeeej!

Anonym sa...

Kramade? Visste hon om att dina barn är kräksjuka? :-O

Ulrika sa...

...true blood kan du se på SVT play! www.svtplay.se


...och kan Annie uppdatera snart så vi får veta hur det går eller? Vad fasen är hon så upptagen med!? :D

Linda K sa...

anonym: ja och min man har svininfluensan, sug på den anonym!

ulrika: lugn, jag har redan sett hela säsong 1, men ändå... ;)

jag tror hon föder barn?

Natalie sa...

Tänkte precis tipsa om den här sajten: http://watchxonline.com/category/380-true-blood.php men såg att du redan hade sett säsong 1.. Jag har inte kunnat hålla mig, så nu är det S2 som gäller..

Linda K sa...

natalie: ännu bättre :)