lördag, september 19

Ja må hon leva

Party on, Garth! Nu åker jag och firar min Sara!


12 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Hoppas att ni får kul nu

M-L sa...

Vad snygg du är!! Ha en trevlig dag! (kväll?)

Sara sa...

snyggo!

tant t sa...

Wow, snygg som tusan! Ha en härlig party-kväll :)

Åsa sa...

Snyggt, snyggt! Då vet jag vad du ska ha på dig då. Själv är jag fortfarande osäker...
Ses snart!

Taru Tuomi sa...

Blondie! Det nya håret klär dig utmärkt!

Cosmpolit sa...

Oh la la, vad läcker du är.

Twiggy sa...

Mycket snyggt! Funderar på att "skriva ut dig" som bild till min frisör! Exakt så vill jag ha min frisyr, men inte så blond då.
Du, däremot, passade superbra i den blonda nyansen!

Ann sa...

Vavavoom- så snygg så!!
Själv sitter jag här i fläckiga mysbyxor o känner oxå för att gå ut.
Nu är det för sent för det. (kl. är ju redan 21.00 o för småbarnsmammaor är det rena natten)

Du får ha det så kul åt oss andra som sitter hemma!

kram

Cecilia sa...

oj vilken snygging! ser att jag får plocka fram tubtoppen igen, och din urroliga kommentar från Wayne's world fick mig osökt att tänka på Jennie Garth och hennes fantastiska frisyr under en av säsongerna i Bevvan och du har ju en lika tjusig hairdo själv just nu! Hoppas att kvällen blev lyckad!

Linda K sa...

alla: tusen tack :) det var jättekul hos sara!

Solrosfrö sa...

Den nya frisyren klär dig galant ;)