onsdag, september 2

Klok kvinna

Du och jag, Marie-Louise, du och jag!



13 kommentarer:

Malin sa...

Och jag!

Linda K sa...

malin: du och jag och marie-louise! :D

tant t sa...

Suck...det är alltså hos henne min man har hämtat sin livsfilosofi!

Maria sa...

Linda, i vilken tidning och när hittade du citatet?

Hälsar Maria som läser din blogg jämt men som aldrig kommenterat tidigare...

Linda K sa...

tant t: ;)

maria: i gårdagens svenskan, kulturdelen! :D

Maria sa...

Satan. Jag använde den just för att slå in ett paket... Oh well. Jag överlever.

Linda K sa...

maria: HA HA HA! du får kopiera "min" bild istället då :)

Maria sa...

Ja det får bli så :) Vill så gärna ha den på kylskåpet. Den är strålande.

Linda K sa...

maria: :D

Annie - PD sa...

Haha - vilket underbart svar!!! :D

Linda K sa...

annie: ;D

Mrs J sa...

Skönt svar! Jag har inget emot att laga maten, men städningen överlåter jag SÅ gärna till någon annan!

Linda K sa...

skåneanna: jag kokade tortellini ikväll, det gick hur bra som helst. utan musik!

mrs j: lustigt, så resonerar min man också!