fredag, september 4

Holy Bibel


Äntligen!

11 kommentarer:

Linda K sa...

skåneanna: inte omöjligt!

hedgehog-sara sa...

Den gamla hårdrockaren i mig börjar genast nynna på Holy Diver :)
Jag skulle nog också vilja ha den där. Är den så najs som man tror?

Linda K sa...

hedgehog: jag har inte hunnti njuta den än, men den är tjock och fin som bara den! :D

Linda sa...

är det där den dyra eller paperback-upplagan?

Att ha det gott sa...

Du har en liten utmaning hos mig om du har lust eller tid nu då

dddd sa...

Åh! Har den kommit nu!? Måste kika in på AdLibris!

Linda K sa...

linda: pocketen!

att ha det gott: tittar in!

miss kyd: finfin!

Linda sa...

åh, är den så fin alltså? längtar tills nästa vecka då min kommer!

Linda K sa...

linda: så fin är den!

Annie - PD sa...

Gudars vad trevligt - återkom med recension :)

Linda K sa...

annie: den är ljuvlig! :D