torsdag, september 10

Fråga kolon

Om man ser ett True blood-avsnitt dagtid, brinner det upp då?

10 kommentarer:

Tre stycken sa...

I en sekund tänkte jag: "Vem fan är kolon?!"

Får nog fixa boxen tror jag. Har aldrig sett programmet men med tanke på hur många som gillar det är det dags, tror jag :-)

Kame sa...

Klarer du det da? De har jo sykt spennende cliff-hangere, så jeg var våken en hel natt fordi jeg bare måtte se neste episode fordi den forrige sluttet så spennende.

Jeg overdoset på True Blood og led av kraftige abstinenser i en uke etterpå. Nesten som V-juice.

Mie sa...

Vet inte ens vad True blood är... jag har nog missat ngt väsentligt tror jag;) *googlar*

Mie sa...

Wow, tack för tipset Linda! Avsn 2 o 3 ligger kvar på svt play så jag ska absolut kolla in dem:)

Annie - PD sa...

Nä, det gör de inte. jag har testat :D

Linda K sa...

tre stycken: testa! :)

kame: ha ha ha, vi är på turkey! :D

mie: kolla! inte tokigt alls :)

annie: inte mina heller ;D

Erika sa...

Det är ju mörkt inne i tv'n/dvd'n/datorn så det är lugnt. ;)

Linda K sa...

skåneanna: nu har jag avverkat första säsongen. herregud, ge mig mer!

erika: phu! :)

Bina sa...

Jag har avverkat säsong två, minus säsongsavslutningen. Den sänds på söndag...

Linda K sa...

bina: iiii!