söndag, september 6

Den här skon


13 kommentarer:

Annie - PD sa...

Ursnygga! Jag fick direkt upp en bild med smala svarta byxor (haha, kan ju jag bara drömma om just nu), vit skjorta och basker :)

Anna Krimskrams sa...

Ah, tokfina! Varifrån?

Linda K sa...

annie: tres chic!

anna krimskrams: ingen aning! från sartorialist-boken :)

Frida sa...

Åh, jag har letat ihjäl mig efter sånna, men inte hittat några!

Pernillaheterjag sa...

Inte lite golfskor över dem tycker jag... Till byxor - visst, men skulle nog inte personligen sätta dem till klänning

Linda K sa...

frida: let the hunting begin!

pernillaheterjag: har ingen aning, jag spelar inte golf :P

Maja sa...

Till den som undrar finns ett par liknande på Monki just nu. Ursnygga!

B-M sa...

Är boken värd att skaffa annars? yes, jag gillar också dylika skor!

Linda K sa...

maje: coolers!

b-m: jag gillar boken mycket!

Linda/SÖTSUR sa...

Ursnygga! Själv suktar jag efter de här tredje paret i svart och vitt...
http://data5.blog.de/media/262/3838262_a2d4bcda51_l.jpeg

De påminner om dessa, men utan fransar.

Linda K sa...

linda: coola!

Kame sa...

Topshop-webben har noen som likner.

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=175024&parent_category_rn=175011&productId=1335794&langId=-1

(Aner ikke om den linken funker, men de heter Kameryn og finnes under brouge shoes)

Linda K sa...

kame: se där, fina! tur att jag har köpstopp :O