fredag, juli 10

Delikat fråga

Kära läsare!

Jag har en förfrågan. Den är lite känlig ty den inkluderar avföring. En väldig massa skit, för att tala klarspråk. Så, känsliga magar göra sig icke besvär.

För många år sen när jag jobbade på Ericsson cirkulerade det en videosnutt nätdeles som jag och mina arbetskamrater förfasades över och skrattade ihjäl oss åt. Den visade en naken man som satte på sig en genmskinlig typ blöja/plastpåse, och sen gjorde han nummer 2. Ja, ni kan föreställa er effekten. Som åskådare ville man både kräkas, titta borrt och titta på samma gång.

Nu har tiden gått och minnet bleknat. Jag känner att det är dags att återuppliva gamla minnen. Men, videon står icke att finna. Man tycker den borde ligga högt i kurs bland perversa youtube-feak (som jag själv då).

Min fråga lyder alltså: kan någon upplysa mig om var jag kan tillgodogöra mig detta äckel än en gång?

Högaktningsfullt,
Anonym

PS. Tänkbara sökod: diaper, poop, nude man taking a shit i plastic bag

9 kommentarer:

Nina Day sa...

va? den fick jag aldrig se på Ericsson. men jag fick se serverhallen i Älvsjö, minsann. nej, den fick jag inte heller se. vad såg jag egentligen där? jo, återvinningsstationen utanför mitt fönster. det var allt!!

Anonym sa...

Du hittar den inte på youtube ialafall. Dom är väldigt noga med vad som får ligga ute på sighten. Ingen porr och snusk. du får försöka googla och hitta länkar. Såna filmer brukar dock dra med sig ett virus in i datorn beroende på vad dom ligger på för obskyrt ställe.

Linda K sa...

nina day: ha ha, kanske ska du bara vara tacksam ;D

anonym: tack för denna värdefulla information!

Hälsningar hon som jobbar med barnsliga ingenjörer som älskar allt liknande AKA LindaKFan4Ever sa...

Annars kan jag tipsa om sidan efukt.com där finns mycket bajsaktigt, dock vet jag inte om just den videon finns.
Men där finns gott om andra värre grejer om du vill kräkas, titta bort och titta på samma gång ;)

Linda K sa...

lindakfan4ever: eh nej tack, det är bara just den jag söker tack så mycket :D

ha ha ha! åh fy bubblan!

Fredrik sa...

Skit, sa Bill. Brak, sa Bull.

Linda K sa...

skaparn: typ :)

Fredrik sa...

Mycket nöje!

Linda K sa...

skaparn: om jag hittar den ja.