fredag, mars 13

Inte vet jag!

Jag vet ärlig talat inte hur många par skor/stövlar jag har. Vet ni? Jag tror inte ens jag vill veta, det räcker bra att veta att jag har så det räcker. Att jag slipper gå barfota, hö hö.

Så här mycket vet jag iallafall:

Antal
högklackade: ett gäng
gummistövlar: 3
cowboyboots: 1
Stövlar med klack: 4
gympadojor: 5 (men då har jag säkert glömt ett eller två par)
tofflor: 2
UGGs: 2 (varav ett par är ett annat märke)
Manolos: 0
träskor: 2 (om Hasbeens räknas dit)
röda skor: 2

12 kommentarer:

Frida sa...

Jag behöver inte heller gå barfota ;) Ändå känns det ofta som jag behöver fler par...

Peace in mind sa...

Öh, bara två par tofflor???? Och noll Manolos?

Hur många Jimmy Choo då? Och säg inte noll, för det tror jag inte på...

Kram till snyggaste working girl i stan:)

Mrs J sa...

Oj, vet inte om jag vågar räkna. Det blir så svårt att förklara de senast inköpta paren då... De nya paren var iaf osvarta! Sedan har jag bara ett par gummistövlar och inga UGGs!

Linda K sa...

frida: det gör man alltid :)

pim: jag är faktiskt inte så mycket för dom där dyrdyr-skorna med klackar som jag ändå inte kan gå i ;)

kram till sötaste skåne-stockholmskan!

mrs j: oooo det nya paret är så färgglatt ;D

Peace in mind sa...

Inte jag heller...de där tändsticksklackarna...

Men du, kollade Hope, ett par lite snöriga herrskoaktiga kängor. Dom vill jag ha. Frågan är om jag inte redan beställt?

Sara sa...

Mina manolos är också lätträknade.

Anonym sa...

Hej,
Det finns faktiskt manolos med låg eller ingen klack!!!
Ingrid

Mie sa...

Ja men du löser det ju snyggt - genom att fördela dem lite mellan hemmet o jobbet;)

Linda K sa...

pim: det tror jag du har :D

sara: ;)

ingrid: guldiga, eller hur? :D

mie: japp! :)

Alexandra sa...

Usch, jag skulle aldrig våga räkna efter. Däremot räknade jag häromdagen efter hur många par skor jag köpt senaste halvåret - summa: 3 par! Och det sista paret var faktiskt i september. Jag har försökt att låta bli att köpa skor, och har uppenbarligen lyckats ganska bra. Och det tänker jag fira med ett par nya skor, tror jag...

Linda K sa...

sexy lexy: ha ha ha! you go girl :D

Mrs J sa...

O o ii aa oooo! Om man sett Disneys Tarzan för många ggr så betyder det "Jane stanna här i djungeln hos Tarzan". Just nu kan det också betyda "Skorna stannar här hos mig". Mina fina färgglada skor kom idag. De satt grymt bra (mina breda fötter till trots) och det finns inte en chans att jag klarar att returnera dem. Oops...