onsdag, februari 7

I hytten

Den här blusen tycker jag är apcool, den känns lite Lacroix sådär. Kerstin har den som klänning. Tyvärr fanns det bara 34:or kvar, hade önskat mig en size större. För att kunna röra mig.


Och så var det klänningen från Lilla huset på prärien. Den ser ju så söt ut på bild. Linda springandes på en sommaräng, eller viftandes adjö till maken med en vit näsduk. Verkligheten är en helt annan. Kände mig grandios i den. Något för blivande mammor? Det var för övrigt den jag fastnade i.




13 kommentarer:

Anonym sa...

Bara två flätor och skolböcker i handen så är bilden av Laura Ingalls färdig ;)
Jag älskade Lilla huset... så du får gärna vara standin!

Kerstin sa...

Heja - då kan vi mönsterchocka tillsammans. Hahahahoho :)

Kerstin sa...

Jaha - du köpte den inte. Buhuuuuu...

Linda K sa...

ann: ok, men inte i den klänningen :D

kerstin: den var ju för liten ju :(

Anonym sa...

Blusen är mucho snyggo! Så det så!

Linda K sa...

jonna: visst är den! och liten :(

Camillas lockar sa...

Blusen bra. Klänningen nej, helt klart mammamaterial :-)

Anonym sa...

Picture 1: Interesting top; not sure if I like it or not.

Picture 2: No No No....makes you look like an old school teacher from the American west, circa 1870. Yee haw!!

Flickr Picture: You're not only a Juicy girl, you're also an Abercrombie girl! You must be a "high maintenance" wife, yes?

Linda K sa...

camillas lockar: japp, hålle rmed till fullo!

bobk: the blouse is a bit crazy, but sometimes that´s just what you need. Well it wasn´t my size anyway. The dress is a no-no, I agree. Unfortunately we do not have a&f in Sweden *crying* :(
Yes, I am a material girl :P

Anonym sa...

Hej! På vilket HM hittade du den i st 34? Den ser fab ut på dig! /CL

Linda K sa...

CL: på hamngatan! två kvar :)

Anonym sa...

Tips! Finns massa ex i olika storlekar av den apcoola blusen kvar på HM på Drottninggatan (den "gamla"). /CL

Linda K sa...

CL: ja jag hittde också, men jag valde den knallblå varianten istället. tack snälla ändå! högg du en? :)