söndag, mars 15

Vårrensning i klädkammaren

Dagen har till stor del vigts åt klädkammaren. Det var inte planerat, men jag fick feeling och sen gick det inte att hejda. Vartenda plagg åkte ut i sovrummet, även makens. Sen har det varit ett fejande, ett provande och sorterande.

Lite plagg på sängen bara. 

Mitt tyll, allt mitt tyll!

Kommer fortfarande i den här gamla trasan. Men, vad kort den har blivit...?

Stekheta brallor som väntar på sommaren. 

Ordning och reda. 
Med pedagogisk hand ledsagade jag maken till att se över sina kläder och faktiskt göra sig av med en hel del. Själv röjde jag också friskt. Vilket såklart resulterat i en rejäl påfyllning i bloppisen. 

3 kommentarer:

Frida G Svensson sa...

ren och skär skönhet!! Älskar organisering! *drägglar*

Anonym sa...

Så... Det var av dig jag köpte två Hawaiiskjortor på tradera igår ;)

/ C.

Unknown sa...

c: kanske av min man?