torsdag, maj 15

Utseendemässig idol

Så här vill jag se ut när jag blir stor.


12 kommentarer:

Peace in mind sa...

Jag ser att det finns potential. Hon är så jävla snygg, Robin. Och du med <3

Unknown sa...

pim: du är så rar!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Förutsättningar finns, säger jag.

Frida sa...

Men det är ju så du SER ut!

bettan sa...

Jamen det gör du ju redan :)

Johanna sa...

Du ser ut så :)

Unknown sa...

alla: VAD GÖLLIGA NI ÄR!!!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Akan-Kakan sa...

Jag sällar mig också till kören: Du ser ju redan ut så! Robin-Linda K, snyggpotejto-snyggpotaato.

Unknown sa...

akan-kakan:hm jag ser det inte rikgit, men gulle dej! :)

Jessica E sa...

Jag säger som alla andra: Du är ju redan där!!!! Jag blir också så inspirerad av henne at jag NÄSTAN kan tänka mig att klippa mig kort :-D

Unknown sa...

jessica e: gulle :) kort är cool!