fredag, maj 9

Lurvet

Jag är lurvig idag. Då är det alltid någon på jobbet som vill klappa och känna. Dom är artiga och frågar först, och då går det bra

Jag är själv mycket förtjust i detta lurv från Rodebjer. Maken är mindre glad i plagget. Eftersom det luddar av sig en del. Som när jag använt (använt? kört heter det väl?) bilen. Då är typ halva lurvet kvar på sätet efteråt. Jag är därför förpliktigad att skydda sätet med något mellan det och lurvet när jag använ... kör.

I morse efter ett möte upptäckte jag att det hängde en penna i lurvet. Har inte fått för mig att kolla baksidan än, men det är fullt möjligt att det hänger ett och annat där också.

Penna i lurvet. 

3 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Haha, det är inte bara coolt, det är praktiskt också! Kanske kan funka lite som Skalmans skal?

mis(s)match sa...

Nackdel med ljust lurv att det fäller... nästan som riktiga djur...

Vesnas vardag sa...

Väldans snygg,