lördag, augusti 10

Nu är det klippt igen

Visst blev det bra!?


10 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Ja. Speciellt mitt på ;)

Gabriella sa...

,,, tror du man kan få se framifrån också :)

Unknown sa...

i will not: speciellt där! :D

gabriella: ja det kan jag nog garantera att man kan om man fortsätter kolla bloggen :)

Anonym sa...

Vilken liten retsticka du är :o)
jag som väntat såå på "dagens klipp"!!
Vänliga hälsningar från "en tant" som följer dig dagligen men aldrig kommenterat tidigare.
"Blekingetanten"

Unknown sa...

blekingetanten: ja men nu syns det någorlunda på dagens? :)

Jonna sa...

Tjusigt! Vart klipper du manen? Tycker det är svårt att hitta frisörer som kan korta hår..

Unknown sa...

jonna: honom rakar jag själv! easypicy :D

Jonna sa...

Hehe, tänkte på manen = ditt hår :)

Unknown sa...

jonna: HA HA HA, jag läste mannen :D
jag går till 25 kvadrat på regeringsgatan i sthlm. mkt bra!

Jonna sa...

Tack för tipset, nu kanske det blir nån ordning på min man! (mannen min är också rakad, dock inte av mig, hehe)
Ha det fint!