torsdag, augusti 29

Mitt spännande liv

Jaha, vad säga? Där svischade en dag till iväg. Jag...

börjar se slutet på budgetarbetet.
tror jag har lösningen på ett jobbproblem och hoppas det går i lås.
hamnade i ösregn på väg till lunchträningen och var dyngsur redan innan passet började.
fotbollsmammade x 2.
gjorde sonen lycklig.
blev arg på dottern tre gånger under kvällen :(
överväger ett köp.
ska ha fikamöte med medarbetare hos medarbetare i morgon = trevligt!
kommer att utse en vinnare i bokplattantävlingen = spännande!
är så trött att jag omedelbart måste i säng.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Jag vaknade iallafall till när jag läste att du fotbollsammade x 2.

Fast det stod det ju inte.

Annars lät det väl inte som någon dålig dag. Förutom dyngsur då förstås. Och bli arg på dottern. Men det är väl sånt som får resten att kännas bra.

Unknown sa...

katarina: ;D

ja man får vara nöjd!