lördag, februari 7

Vida braxor

Jag är ett fan av sladdriga och vida byxben. Så vårens trend med sådana jeans tilltalar mig. Även om jag kanske inte kommer köpa hela hippie-looken...

Idag kollade jag läget bland klädkartongerna på vinden. Och hittade både det ena och andra. Den som spar hon har, tydligen.

Först ut: Svarta Acne som jag vid tidigare tillfälle klippt av. Dom är av sån där mjuk kattunge-feel-alike-kvalitet!

Sen kommer ett par Filippa K i... ja i jeansfärg helt enkelt. Stort gilla på dom. Också mjuka och goa. Och långa!


Tredje paret ut. Ett till par Filippa K. Mörkblå och lite stelare. Men snajdiga!



Så, vad kan jag konstatera efter att ha dragit på mig dessa tre jeansbrallor? Jo, 
  1. Det är sabla kallt på vinden!
  2. Jag behöver icke investera i flarade jeans i år.
  3. Jag behöver banta ner mig lite för att dessa plagg ska sitta helt och hållet komfortabelt. 


3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Mest plus på de fynden ändå va? De svarta - sketasnygga ju!

Jessica E sa...

Du är ekiperad inför våren :-)

Unknown sa...

i will not: ja dom kommer ini handy!

jessica e: jojo :)