tisdag, februari 3

Dagens lista

Jag lånar en lista av Pernilla jag.

Dagens sköna: Att vara hemma och duschad efter en dag på resande fot.
Dagens gnäll: Att jag är så trött. Att dottern inte plockar undan efter sig trots dagliga uppmaningar.
Dagens färgval: Klädmässigt? Idag mest svart med inslag av vitt och orange. För morgondagen sitter jag och klurar på vitt och grått.
Dagens aj: Trött i huvudet efter många möten och mycket resande. Och mensont såklart.
Dagens massage: Dåligt med det, men en ansiktsmask blev det iallafall ikväll.
Dagens tröttma: Jo tack, jag somnar troligtvis inom en timme.
Dagens kvällsplan: Lyssna på sonens engelskaläxa, lägga fram kläder till i morgon, skriva dagbok och sen duna in.
Dagens låt: Tråkigt nog gnolar jag en del på julvisor nu för tiden. Inte bra, inte bra alls.
Dagens ordspråk: Kommer dag kommer råd?

Inga kommentarer: