onsdag, juni 12

Bra och anus

På plus: 
  • Dottern simmade några simtag utan hjälp i stora bassängen på simskolan i morse!
  • Det var en bra mötesdag.
  • Jag blev bjuden på lunch. Visserligen för att jag bjöd förra gången men dock...
  • Jag blev tillfrågad om att vara med på morgondagens fotografering på jobbet. Det ska tas genre- och vardagsbilder och jag tror att jag ska föreställa en forskare. Sånt är alltid kul. 
  • Jag fick med beröm godkänt för mina pannkakor till middag. Barnen skyfflade. 
  • Jag har en underbar klänning till midsommar.
På minus:
  • Jag var inte med och kunde kolla på simskolan i morse. 
  • Alla utmaningar är väl inte jättekul utmaningar...
  • Är lite stressad över hur jag ska hinna hem i morgon och skjutsa i tid till träning. 
  • Ska det regna i morgon?
  • Jag måste ha ätit mycket frukt...


1 kommentar:

linda sa...

Hjälp, klänning till midsommar... Vad har du haffat?

// Linda