måndag, januari 7

Nya tider! Väl...?

Det hör väl till att man snudd på deppar ihop lite första arbetsdagen efter julledigheten? Tidiga mornar, långa dagar, jobb jobb jobb, resor (alltså jobb-iga, inte solskens), kyla, mörker, måsten...

Men när jag gick med sonen till fritids i morse tänkte jag att Nej banne mig! Jag ska icke deppa ihop. Jag ska uppskatta det som är, njuta av nuet och trivas!

Så nu sitter jag här och trivs j***ligt mycket! :)

UPDATE: Kollade runt bland bloggar och upptäcker att det inte bara är jag som känner mig less. Skönt, det är kanske årstiden?

2 kommentarer:

Jessica i Malmö sa...

Ja, det var mega super duper seeegt imorse _och_ nästan lite deppigt men så tänkte jag på killen (lika gammal som jag)som dog annandag jul efter 1 års kamp i cancer och kände tacksamhet över livet.
Fö mitt nyårslöfte - att känna mer tacksamhet över allt det jag faktiskt har.
Kram

Unknown sa...

jessica: ja det är bara att blicka lite vidare omkring sig så kommer man på hur bra man har det! :)