torsdag, januari 31

Mat schmat

Jag hade ingen matlåda att ta med till jobbet i morse. Vilket innebär att jag får gå och köpa mig något. Den normale skulle antagligen känna Ah lite lyxigt, vad ska jag välja vad ska jag vääälja?

Den mindre normale, jag i det här fallet då om vi är överens om att anamma min tes ovan, känner bara F*n jobbigt... jag går nog bara ner till den där frysautomaten och plockar något.

Gilla förresten gärna det här inlägget om ni tycker det är häpnadsväckande och tänkvärt! Så lovar jag att fota maten och lägga upp i bloggen sen...

UPDATE: jag tycker att det är rart och fint att ni fortsätter gilla fast jag redan visat maten :)

6 kommentarer:

Peace in mind sa...

Lova att inte fota ngt fruset. Det kommer inte att bli bra. Och antagligen inte smaka speciellt gott heller.

Du hör vad jag är positiv, det är storm i Skåne...

Unknown sa...

my mind: jag fotar det som blir! :D

Linda sa...

Gilla på det! Mycket tänkvärt. Måste nog isolera mig för några timmars kontemplation nu.

ingis sa...

oj oj vad spännande! tack för det tänkvärda inlägget så här på morgonkvisten :)

Anonym sa...

Jag är mer förundrad över alla duktiga som har små matlådor med sig varje dag.....det är många vuxenpoäng på det ;)
/Barbro

Anna sa...

Häpnadsväckande! Som baddräkten jag har hittat till dig på min blogg!