söndag, januari 13

Planering av dagens outfit the innebandymamma way

8 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Haha, vad roligt det är att höra folk prata. Du säger "jinns" jag säger "jiiins". ;)

Sara sa...

Älska din garderob - tänk om jag hade så mycket plats - och sån ordning :)

Gabriella sa...

Vilken imponerande garderob! Läckert :)

Anonym sa...

Va kul att få höra /se någon annan som håller på som man själv . Ewac

Unknown sa...

hanna: you say potato I say potejto :D

sara: tack rara :)

gabriella: man tackar!

ewac: :)

mis(s)match sa...

Haha. Som landhockeymamma gäller ungefär samma sak, men jag tänkte i lördags när jag skulle titta på landhockey (innebandy-liknande sport)att en tonårströja med tryck och lite mer baggy jeans skulle väga upp mot strasshalsband och kavaj...
Visst är det konstigt egentligen att man fundera över klädvalet. Att vi försöker se mer mainstream ut liksom...

mafo sa...

Man har väl träningsoverall när man går på innebandy, även som förälder?

En ljusblå Adidas. Pliiis!

Unknown sa...

mis(s)match: det är nog inte för att smälta in jag väljer vissa plagg. kavaj skulle kännas fel i en kall innebandyhall. men sen kan man ju klä ner sig med stil ;)

mafo: din gamla räv! jag har en skitasnygg grån Acne-träningsoverall, den kanske jag skulle glida in i nästa gång :D