tisdag, januari 8

Frotté om jag får be

Härom dagen var jag in på Twilfit för att kolla morgonrock, eftersom min nuvarande börjar se lite medtagen ut. Jag tänkte frotté, såklart. Nej, triumferade butikstanten, vi har bara rockar i fleece numera.

Alltså, fleecemorgonrock. Varför? Vem vill halka runt i fleece? Jag använder min rock både efter dusch och som morgonrock. Tänk er att komma ur duschen och svepa in sig i... fleece! Uoääää, jag får rysningar bara jag tänker på det.

Nix, jag väntar tills det kommer något trevligt frottérockserbjudande på Campadre istället!

10 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Jag fick rysningar bara av att läsa om det i ditt inlägg ...

Linda K sa...

hanna lans: sånt där halt glansigt... iuuu.

Peace in mind sa...

Ryser också, och tänker på hur extremt dåligt fleece går ihop med hundar. Som då och då fäller.

Anonym sa...

Huvva! Åhlens har (hade?) en jättefin prickig. I frotté!
Annars är ju Campadre ett säkert kort. :)
// Jenny

Sofia sa...

Jag köpte en morgonrock i frotte häromdagen på Twilfit i Ringen. På rea för 500 pix och jag är supernöjd.

Åsa sa...

Nä fy för fleece!!
Jag hade samma problem för ett tag sen. Var dessutom "tvungen" att ha en rock i lila. (För att matcha badrummet) Till slut hittade jag en go, på LIDL av alla ställen!!

Anonym sa...

Fleece - aldrig.
Frotté ska det va.
Ursnygga randiga på Åhléns, med matchande handdukar till.
Älska matcha. //Pernilla S

Unknown sa...

pim: burr!

jenny: jag inväntar campadre ett tag :)

sofia: ETT twilfit som tagit sitt förnuft till fånga åtminstone. grattis!

åsa: lidl? undrens tid är icke förbi :D

skåneanna: se där se där. värd att testa :)

pernilla s: får slå en lov... :)







Anonym sa...

Ikea Family har också en fin morgonrock i vit frotte.

Elin sa...

Annars har Hemtex en i otroligt tjock och mjuk frotte. Den är en fröjd att sätta på sig! Hotell collection.