torsdag, november 29

MMMH&M

Det kom hem idag, plagget. Och, lite till min förvåning gillar jag det skarpt! Det är mer av en klänning än polotröja. Helt i merinoull och mjuk som en kattunge. Härliga muddar vid armsluten och en skön polokrage (så är inte alltid fallet när det gäller polos). Den är ihopsydd med avigan utåt.

Till en början såg den lite hysteriskt ut med en massa trådar hängande överallt. Petade in dom på insidan med hjälp av en virknål, med lyckat resultat.

Jag får lov att säga Kärlek till denna skapelse och tar den på redan i morgon!




5 kommentarer:

Anna sa...

hur är storleken skulle du vilja säga?

Anna sa...

du klär väldigt bra i den!

Linda K sa...

anna: tackar! jag har en small, den är inte trång på något sätt :)

Garderobenmin sa...

Jag är som vanligt odelat positiv!

Linda K sa...

liten: :D