tisdag, november 6

Ghesq... what?

Jag citerar känd modebloggare:

 Alltså, chocken när jag precis läste att Nicolas Ghesquière, min absoluta favoritdesigner, lämnar Balenciaga -total! Heart. Broken. Nej, men seriöst, detta var ju den bästa kombinationen av modehus och designer på typ...någonsin. 

 Tänk att bli "totalt" chockad av att designersamarbete upphör. Ett samarbete jag inte ens visste om. Nej, jag känner inte till herrn i fråga heller. Och jag resonerar vidare vad skönt det är att vara en lite äldre, hobby-mode-bloggare som inte behöver uppröras av så mäktiga händelser i den stora modevärlden.

3 kommentarer:

mis(s)match sa...

Jag tänkte precis skriva nåt liknande. Vart är modevärlden på vägen om man skriver på sånt sätt??

Jessica E sa...

Ååååhhh myyyy ggoooooodddd!! Var ska jag nu köpa mina Balenciaga plagg......?????


;-)

Unknown sa...

mis(s)match: olika prioriteringar i livet... ;)

jessica e: ja kära nån!