söndag, november 25

LEGO-tävlingen då!

Fatta om det fanns en kändis-lego-kalender! Tack för alla fabulösa förslag, det var ju omöjligt att bestämma vilken kändis som vore coolast som gubbe. Dragningen gick därför till så här: Jag skrek upp till barnen som är på övervåningen:

- Ge mamma ett nummer mellan 1 och 100!
- *Mummel mummel*... okej 75!

Så har jag räknat igenom alla deltagare 1, 2, 3... (jag vet, jag är väldigt omständlig och ja, barnen valde ett sabla högt nummer) och kom fram till att vinnaren är... Micke P!

Grattis Micke, maila mig din adress illa kvickt till iabloggar snabela gmail punkt com så kommer kalendern i tid till första december.

En legokalender med kändisar skulle alltså innehålla (och eftersom det finns så många fab måste en sån kalender hålla på fram till nyår):

James Bond
Zlatan
Lady Gaga
Barack Obama
Michael Jackson
Kronprinsessan Viktoria
Sean Banan
Lars Norén
Martina Bonnier
Magnus Uggla
Elvis Presley
Chris O´Neill
Kristina Lugn
Daniel Craig
Mads Mikkelsen
George Clooney
Kungen
Marilyn Monroe
Fredrik Reinfeldt
Bamse
Gary Glitter
Jonas Gardell
Alexander Bard
Eric Saade
Margret Thatcher
Profeten Mohammed
Meral Tasbas
Astrid Lindgren
Björn Ferry
Jesus
Totoro
Linda K :*)

2 kommentarer:

Sara sa...

Den vore ju helt fantastisk, fast jag vidhåller ändå att en Linda K-gubbe vore det coolaste :)

Unknown sa...

sara: gulle :D