torsdag, oktober 4

Hyllning

Jag vill härmed hylla Rizzo i Kista galleria. För att deras personal alltid är så genomtrevlig. Tillmötesgående, glada och serviceminded ut i tåspetsarna.

Förra veckan köpte jag ett par stövlar där. Idag var det Clubdag med 20 procent. Jag stövlade (fritt fram att skratta här) dit med kartongen, fick lämna tillbaka och köpa igen med rabatten. Inget rynk  på näsan eller men-så-där-kan-man-väl-inte-göra. En femhundring tillbaka tack så mycket. Och en karamell fick jag också!

En sån här.

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Det var bra, det tjänar alla på... du kommer ju gå dit igen, inte sant? ;D

Anonym sa...

Haha, gjorde samma sak på Rizzo i Malmö. De var lika vänliga som vanligt. Snabbt, smidigt och med sedvanliga leenden.
/Bina

Unknown sa...

librarybeth: he he, rizzo är lite som ica för mig, jag är där regelbundet :P

bina: rizzo har fattat grejen!