fredag, oktober 12

Plingelinge tåget går

På väg hem till Stockholm igen. Bara för det ska jag nu förpesta med så många Stockholmslåtar jag kommer på!

Heeem till Stockholm igen, där har jag en vän som väntar...

STOCKHOLM STOCKHOLM STAD I VÄRLDEN STOCKHOLM STOCKHOLM VÄRLDENS STAD!

Stockholm i mitt hjärta låt mig besjunga dig nu, åldrad i ungdomlig grönska öarnas stad det är du...

Det regnar här i Stockholm idag, du har det säkert bättre än jag...

Men Stockholm har blivit kallt... (Orup, kommer inte på resten)

Öh... fler?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sakta går hem genom stan.......(Monica Zetterlund)
/Barbro

Désirée sa...

,det var en fin höstdag i Linköping idag, vad?

Tomas sa...

"Meet me in Stockholm, baby, we'll mess around..."

ingis sa...

Stockholm ligger öde och världen håller andan...

Linda K sa...

alla: jaaaa!