onsdag, oktober 10

Linda K - en supre moteblogger


Kolla, jag är med i en norsk artikel om modebloggare för föräldrar och barn! Nu får jag äntligen skriva som kändistjejerna: Thank you so much sol.no for featuring me! :D

Eftersom jag är tämligen exalterad citerar jag allt som skrivs om mig:

- En annen svensk moteblogger som jeg har fulgt i årevis, er Linda K. Linda har tusenvis av “Dagens outfit” bilder, da hun har fotografert seg selv daglig siden 2005!, anbefaler Anette. Gravide kan også finne masse inspirasjon i Flickr-fotoalbumet som inneholder antrekk-bilder fra graviditeten hennes.

(Hjälp, sen 2005. Man kan ju få för sig att jag är helt galen... )

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om inte galen så i alla fall lite tokig... ;)
Fantastiskt att du varje dag orkar fundera ut en presentabel outfit, och att du står ut med de sjuka (?) kommentarerna typ "you sexy lady". Fantastiskt, som sagt!
/a fan (Barbro)

Unknown sa...

barbro: det är inte så mycket orka som att jag tycker det är riktigt kul! och dom där kommentarerna ignorerar jag :P

Librarybeth sa...

:D fortsätt så, det gör inget att du är lite galen ;D

Linda K sa...

librarybeth: ;)