onsdag, april 11

Style by Linda K

Jag behöver hjälp av "style by Linda", har ett par jättesnygga grå kostymbyxor, med lite högre midja som jag vill få hjälp att styla utan att sätta kavaj till. Hjälp, snälla! / ett fan

Hej fan! (ehm oj)
Grått är nog min favoritfärg (om jag måste välja). Jag vågar inte riktigt räkna hur många par gråa brallor jag har. Just kostymbyxor tycker jag är himla snyggt att klä ner. För med kavaj till blir det väldigt business. Släng på en cool t-shirt (gärna med tryck) eller en söt blus. En figurig kofta eller jumper är inte heller fel. Personligen gillar jag klackar, men ballerinadojor funkar också utmärkt.

Blygsamt visar jag exempel med mig själv!



 Lycka till med snyggbrallorna, fan! (ehm, oj)

2 kommentarer:

Malin sa...

Får man komplettera?
Om midjan är hög kan ju topen vara modernt kort.
Ja, det var bara det.

Linda K sa...

malin: god idé. ju högre byxa desto kortare tröja :D