torsdag, april 12

Computer says yes

Jag tar en titt på H&Ms Conscious collection. Jag brukar gilla kollektionerna men inte så ofta känna att plaggen funkar på mig. Men den här gången upptäckte jag en luring*! Om man sätter ihop den korallfärgade spetsiga topen med den korallfärgade spetsiga kjolen blir det typ som en liten (eller stor om man väljer en större storlek förstås) dräkt. En somrig liten (eller stor) findräkt. 

Jag får säga Gilla på det.


* luring - ja vad sjutton är det för ett ord då? Tja, säg det.

5 kommentarer:

Anna sa...

eller: en liten (eller stor!) klänning! :D

Åsa sa...

Näpp! Jag gillade inte alls!!

Linda K sa...

anna: fast hellre en liten (eller stor) dräkt! ;)

åsa: tur, då är det en person mindre som springer omkring så i sommar :D

Anonym sa...

luring = norsk ord for smart type :-)

Linda K sa...

anonym: ah! :D