onsdag, juni 8

Ungefär som jag tänker mig h-vetet


7 kommentarer:

Unknown sa...

Plastic is fantastic.

Anna ser dej sa...

hahahahahaha! word sister:D

Anonym sa...

Foppafrossa. Hu.

/ Isan

Garderobenmin sa...

Hahaha, tänk jag då, fast i foppaland....mitt barn har ett par....även så min far, min bror och heeela makens släkt. Här uppe har vissa "fin-foppas", när man åker till stan ;-) Jag står dock stark med näven i skyn och säger nej!

Minna sa...

Mmmm, ICA Maxi.
Köpte ett par till Jack. De har inte släppt hans små fötter sen dess...

Linda K sa...

janne: på små barn - ja. på vuxna - not so much.

anna ser dej: ;)

isan: jag betackar mig :P

liten: samma här. make och barn. maken får bara ha sina i trädgården dock ;)

minna: tilde är också rätt svår på sina :)

Åsa sa...

Jag skämms att säga det, men jag har nyss köpt mig ett par... Dock bara att användas i trädgår´n, de skall aldrig komma utanför häcken!