lördag, juni 25

Lista på

Javisst, en lista! Hittade hos Spiro, tack tack.

nämn något som gjorde dig glad igår: Hela midsommeriet.
vad gjorde du kl 08 imorse: Då var det frukostdags.
vad gjorde du för 15 min sedan: Satt där jag sitter och kollade bloggar.
det sista du sa högt: Jaha, på radion sa dom ju att det var 60?
det senaste någon sa till dig: Mamma, då får du läsa för mig.
vad har du druckit idag: kaffe, jos, vatten, vin.
vad var det senaste du åt: mörk choklad :)
vad var det senaste du köpte: ett par kilklackar.
vad är det för färg på din ytterdörr: mörkgrön.
vad är det för väder hos dig nu: Lite mulet.
godaste glassmaken: hm... lakrits?
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: jag tror att jag svarar olika på den frågan varje gång. Jag vet inte!
sover du tungt: tvärtom lätt som en fjäder.
drömmer du mardrömmar: inte ofta, men det händer.
favoritklädsel: olika varje dag!
favoritlåt just nu: nynnar tvångsmässigt Idas sommarvisa.
vad ser du om du tittar till höger: en vägg med en jättestor tavla på.
vad gör dig glad just nu: sonen och maken som ligger i soffan och kollar på en gammal Bond-film.
vad ska du göra härnäst: ganka snart krypa i säng. Varför går jag och lägger mig innan min sjuårige son, that is the question...
höger eller vänsterhänt: höger.
humör just nu: trött och nöjd.
favoritgodis: svårt, gillar choklad och lakrits.
kläder just nu: Juicy-set.
sommarplaner: Snart utomlands!
hur många kuddar sover du med: har två men använder bara en.
spelar du något instrument: en gång i tiden.
morgon eller nattmänniska: god morgon god mooorgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kööör!
vad är viktigast för dig: mina älskade såklart.
snarkar du: tror inte det?
stjärntecken: vattuman.
äckligaste insekten: typ geting
längtar du mest efter just nu: sängen. Godnatt!

3 kommentarer:

Spiro sa...

Glad to be at service! :o)

mis(s)match sa...

Det är ju samma lista ju som 7e juni. Roligt att se att den har gått runt!

Linda K sa...

spiro: :)

mis(s)match: jag har noll koll... ;)