tisdag, juni 21

What a FUN PANT!

Det bästa av allt: dom sitter som en smäck!

10 kommentarer:

Anna sa...

rodebjer?

Linda K sa...

anna: japp, rodebjer! inte lancelot ;D

Anna sa...

vilken webshop? sugen.... tydligen slut i sverige.

Linda K sa...

anna: lissachicago.com. men varning, jag åkte på tull :( ... vilket dom i och för sig var värda!

Frida sa...

lööövly! i en outfit i morgon? jag kanske ska ta mina jag med?

Linda K sa...

frida: jag sparar dom tills... imorrn!

Frida sa...

aha, jag tog mina i dag. välkommen att copycatta mig ;-)

Linda K sa...

frida: ja lägger du bara upp en bild så ska jag se vad jag kan göra :D

Frida sa...

Det blev rätt enkelt: jag matchade bara med en svart top, ett gäng armband och Hasbeens. Och så orangea naglar. Bild finns nu.

Linda K sa...

frida: jag laddar...