måndag, juni 13

Style by Linda K

Hejsan Modegurun!
Jag har blivit med jumpsuit och den ska med på USA-resan. Jag har tänkt den på allt från jazzhak i New Orleans till klubbar i LA. Och nu behöver jag hjälp! Vad ska jag ha till? (och här behöver du betänka att jag tänkt shoppa en del i USA, det är alltså begränsat med plats i resväskan)
Bortse gärna från det osminkade ansiktet och det ofräscha håret ;)
Kram
Åsa


Hej Åsa!
Holy smoke vad snygg, så ska en jumpsuit se ut. Perfa plagg att ha... till allt! Nu är jag inte särdeles bevandrad på varken jazzhak eller klubbar, men jag tänker att ett par snygga svarta sandaler, alternativt schyssta klackar, är grejen till. Figurnära mörk kavaj till (som du givetvis för det mesta har nonchalant slängd över armen/väskan) är stiligt. Alternativt en smal sjal virad om halsen om det är för varmt för kavaj. Snyggt med halsband som du har på bilden.

Jamen så mycket mer tror jag inte du behöver. Go clubin´!

5 kommentarer:

Åsa sa...

Tusen tack! Då får det bli en kavaj med. Den har åkt i och ur packlistan ett antal gånger:)

Linda K sa...

ån: om man inte ska till ett svettas-ihjäl-land (som jag ska till) tror jag stenhårt på ett styck god kavaj :)

Anonym sa...

Utrolig stilig! U look hot Åsa! :)Jeg undres hvor man kan få tak på sånne plagg? Jeg tror jeg hadde vurdert sandalene som Linda har prøvd på COS (se ca 11 poster under), og da gjerne de i beige. Og jeg ser for meg at sko med tre-klacker passer perfekt til. God reise! Fra Stine.
Ps. Linda. Jeg elsker dine "style by"-poster!!!!!!!

Linda K sa...

stine och såa: ja var kommer hoppdräkten ifrån? helt rätt med COS-resonemanget där! tack :)

Åsa sa...

Ahhh, tack Stine. Ja ett par sandel måste uppenbarligen införskaffas! Och hoppdräkten kommer från Vila.