onsdag, juni 8

Style by Linda K

Hej Linda!
Vänder mig till dig för att vet inte du vet ingen ;-) Jag ska på arbetsintervju, tjänsten är chef på kommun (ingå i ledningsgrupp). Kommer att ha kjol eller klänning - har många bra att välja på. Men - inga bra skor! Tänker mig svarta, med hel tå med lagom klack. Inte pumps. Hittar inga - så hilfe, hilfe bästa skoguru.
Mvh
Bina


Hej Bina!
Hm, klack men inte pumps. Ett par av mina förslag är nog rätt pumpsiga, men jag tycker att dom är finfina så jag slänger med dom iallafall. Såna här svarta klackar är ju totalt användbara till nästan allt. Vardags, fint, anställningsintervju... Snyggt nerklätt till jeans och jättetjusigt till kostym. En prima investering med andra ord.
Här kommer några förslag:







Antingen helt släta och enkla, eller med nån liten grej på. Inga hysteriska klackar som man kan vingla omkull på men ändå ett litet lagom lyft från marken.

Och så ett wildcard!Beige är himla fint! Syns inte så mycket eftersom färgen är så diskret men är samtidigt rackarns stiliga sommartid. Kanske en bonussko? ;)
Break a leg (men inte på grund av klackarna) på intervjun!

3 kommentarer:

Anonym sa...

TACK!!!
Bra tips och samtliga inom springavstånd - har och göra på lunchen! Har varit förbi samtliga, men med nya skoögon ska jag ta ytterligare titt. Gillar bonusskon extra - älsk rent av;-)
/Bina

Linda K sa...

bina: good hunting! :D

Anonym sa...

Det blev ett par pumps trots allt. Hittade dem på Rizzo där jag även hittade bubblaren i svart (de ljusa var för ljusa för mig)...
Tack igen!
/Bina