tisdag, juni 7

Straffet

Som straff får den usla bloggaren göra en lista. Som hon hittade hos Mis(s)match:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Snälla stora barn och svärföräldrar.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Drog mig med två varma ungar i sängen.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Gick igenom helgens mail.
Det sista du sa högt: Räknas när jag sjunger ganska högt för mig själv? Isåfall antagligen
Ein bisschen Frieden, ein bisschen Sonne Für diese Erde, auf der wir wohnen...
Det senaste någon sa till dig: Den var skön, tack för lånet!
Vad har du druckit idag: Kaffe och vatten. Ett vatten var det vitaminbrus i.
Vad var det senaste du åt: Lunch. Ris och köttfärs, typ. Och en massa grönsaker.
Vad var det senaste du köpte: Jag hämtade mina linser på lunchen, men dom hade jag redan betalt.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Grön.
Vad är det för väder hos dig nu: Strålande sol och 24 grader.
Godaste glassmaken: Kanske päron eller lakrits.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jodå.
Sover du tungt:Tvärtom lätt som en fjäder.
Drömmer du mardrömmar: Sällan.
Favoritklädsel: Jag älskar hela min klädkammare!
Favoritlåt just nu: VILL DU LIGGA MED MIG DÅ OM SANNINGEN SKA FRAM...
Vad ser du om du tittar till höger: Ett fönster med en orkidée i. Stiligt.
Vad gör dig glad just nu: Att allt verkar funka och flyta rätt bra trots att jag gräsänkar och veckans schema är helt tokigt.
Vad ska du göra härnäst: Hämta en eftermiddagskaffe och jobba på.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Mätt och nöjd.
Favoritgodis: choklad. MEN DET ÄR SLUT MED DET NU, FATSO!
Kläder just nu: kolla dagens.
Sommarplaner: Ja, massor!
Hur många kuddar sover du med: Har två men använder bara den ena.
Spelar du något instrument: Har spelat piano och plingat lite på guitarr.
Morgon eller nattmänniska: God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon i kööör.
Vad är viktigast för dig: Mina älskade.
Är du kittlig: Beror på var.
Snarkar du: Inte vad jag hört ;)
Stjärntecken:Vattuman.
Äckligaste insekten: Gillar inte getingar alls.
Längtar du mest efter just nu:Ungar och make.

Inga kommentarer: