onsdag, juni 1

Se men inte röra (mutta)

Jag får av okänd anledning en massa pressbilder skickade till min mail från olika PR-byråer. Med jobbigt snyggt mode. Det är kläder och det är väskor och det är skor. Nån gång lät jag meddela att om det är så att dom vill ha någon som provgår ett par skor i storlek 40 så är jag gärna deras kvinna. Nu hade dom varken såna planer eller den storleken, men dom lovade att ha mig i åtanke. Ja ja...

Nyss ramlade dom här fina från Benetton ner i mailboxen. Provgång i stor storlek, Benetton? Ja?

8 kommentarer:

Åsa sa...

Inte fel erbjudande! =)

Linda K sa...

åsa: vi får väl se... ;)

Anonym sa...

Mutta alltså..? :)

// Jenny

Linda K sa...

jenny: ja jag kände det.

Anonym sa...

Så känner man ibland... :D

// Jenny

Linda K sa...

jenny: word :)

Librarybeth sa...

ja, och behöver du en assistent kan du ju höra av dig...;)

Linda K sa...

librarybeth: will do :D