tisdag, juni 7

En packlista tar form

17 kommentarer:

Hanna sa...

Men gud, det ser ju faktiskt jätteroligt ut att göra sådana! Kan tänka att det blir roligt att titta tillbaka på och minnas också.

mis(s)match sa...

Och roligt att göra!

Vesnas vardag sa...

Kreativt. Min tid räcker dock inte till för sånt. :)

Anonym sa...

Vart ska du?

Sofia sa...

Åh, ser visserligen roligt ut, men finns inte en chans att jag skulle hinna göra nåt liknande. Men den stora fördelen måste ju vara överblicken man får över det man har med sig och hur det kan matchas :)

Linda K sa...

vv: man får prioritera ;)

anonym: på semester.

sofia: varför tror du jag börjar veckor i förvg? ;) precis, perfa överblick och matchningsmöjligheter!

Sara sa...

Du är ett föredöme för alla packare :)

Minna sa...

Hahahha, du är inte klok Madicken.

Anonym sa...

Jag är djupt imponerad! /Sandra

Hon som gick sa...

Coolt och nästan lite på gränsen till galet :-)

Sara sa...

Nu känner jag mig både stressad och oorganiserad inför nästa veckas resa :)

Linda K sa...

alla: jag vet, det är lätt puckat. men jag tycker typ att det är skitkul :*)

Åsa sa...

Åhh kan inte du komma och göra en till mig oxå?!

Linda K sa...

ån: nää, pilla ihop en själv :D

Åsa sa...

Du balanserar precis på gränsen mellan genialitet och galenskap... vet du om det? ;)

Cecilia sa...

Ser jättefint ut, men jag förstår inte riktigt. Tar du kort på dina egna kläder o klipper ut eller är det urklipp från tidningar på liknande plagg som du har eller hur funkar det?

Linda K sa...

åsa: jag anar det... :D

cecilia: det är kläder jag har hemma. istället för att bara skriva en lista illustrerar jag, med egna foton, ritat, urklipp (om plagget jag har finns med i nån tidning)). jag antar att jag är en sån som ser saker och ting i bilder hellre än text :)