onsdag, juni 1

En eftermiddag som heter duga

Ah! Älska stan och älska sällskapet. Som alltid hade vi fullkomligt myspys. Stros och lunch i sommarsolens glans. Sara fick mig att förstå att en iPad kanske ändå är fruktansvärt nödvändigt. När vi lunchade åkte ett flak med typ nakna tonåringar indränkta i öl förbi och sjöng (för oss?), och det var ju... annorlunda. Och så gjorde vi det vi båda älskar. Sprang i affärer. Alla fick påsar på COS. Sara är världsbäst att ha med som smakråd. Önskar att vi hade haft flera timmar, men plikten kallade i form av barnämtning.

På väg hem kom det där sabla samtalet jag väntat på. Hm, shoppingstinn Linda med trötta fötter och solstingat huvud... det blev nog jättebra det där...

Tack för bästa eftermiddagen, Sara!

6 kommentarer:

Sara sa...

Tack själv käraste Linda :)

Linda K sa...

hedgehog: :D

Minna sa...

Klart man har en iPad.

Linda K sa...

minna: ja men så är jag uppvuxen på landet också. det ger mig dispens.

Sara sa...

Du och jag, Minna :)

Linda K sa...

båda: nä-äää! orättvist :O