måndag, juni 6

Den bittra sanningen


11 kommentarer:

Hanna sa...

Hahaha! Kanske ska jag lägga upp en bild på min...

Sofia sa...

Äh, det där är väl ingenting, då ska du se
min. Och jag är ändå bara 38. :)

Librarybeth sa...

Men hallå, vad hände med vara stolt över vad kroppen presterat? Du skulle se min, nej förresten det skulle du inte...vilja...

Amanda sa...

Hehe, du har betydligt mindre valker än jag och jag har BMI undervikt.. Tycker du ska vara stolt över din fina mage jag!

Linda K sa...

hanna: det tar emot...

sofia: åhå, ett helt år yngre än jag ;)

librarybeth: det är väl att bejaka sin mage att lägga ut den på nätet? ;D

amanda: mmm, den kändes bara så pösig sedd uppifrån...

Linda sa...

människa...vill du se min mage kanske? den kan man skrämma barn med!

Linda K sa...

linda: ha ha ha, det har jag väl rätt svårt att tro :D

Sofia sa...

Pösig?! Då har du inte sett pösig på riktigt... ;)

Linda K sa...

sofia: ojå :P

JO sa...

Jag tycker mig ana tendenser till ett sexpack jag! Kolla fördjupningarna lite till vänster i bilden. Den där magen får sig en omgång ibland, det syns!

Linda K sa...

jo: Ha ha ha! du har gjort en närstudie. gulle :D