söndag, april 3

Snyt mig

Bra val Linda, bra val. Gråt-film på söndagkvällen.

11 kommentarer:

A sa...

Jösses! Den filmen fick vi pausa några gånger så jag fick gå och snyta mig. Kunde inte andas med näsan för allt gråt-snor och ansiktet var dyblött av alla tårar. Ingen fin-gråt här inte!

Anonym sa...

Den här filmen såg jag och dottern (15 år) på bio, och hela salongen hulkade, och då menar jag inte bara lite tårar, utan som när det börjar värka i halsen och man inte kan hålla emot längre så att det blir hackande högljudda andetag. Det var en hjärtnypande film.
/Christina

Linda K sa...

a: jag hade näsduk och tog middagspaus.

christina: verkligen!

Västmanländskan sa...

Oh ja - jag grät floder!

Sofia sa...

Underbar film, som jag liksom alla andra också grinade åt. Bra val!

Linda K sa...

västmanländskan: huja!

sofia: riktigt bra och rikligt gråtig :)

Laura sa...

Mycket bra film! Och gråtig som få ;-). Känner du att du behöver en till gråtfest så rekommenderas (förstås) The Notebook men även The Last Song. Hade mycket låga förväntningar på den sistnämnda (tonårskärlek OCH Miley Cyrus liksom..) men den var både gripande och fin.

Linda K sa...

laura: nästa gång jag behöver gråta alltså! :)

Ellen sa...

Det måste nog vara så att jag är död inombords. Såå snyftig tyckte jag nämligen inte att den var...

Vesnas vardag sa...

Usch, den är hemsk. Såg den precis när pappa min gick bort i just cancer så jag orkade inte med den.

Linda K sa...

ellen: du snackar med kvinnan som gråter till barnböcker...

vv: :(