tisdag, april 26

Onepiece

Ja den var ju kul, men inte riktigt min grej.


11 kommentarer:

Viveca sa...

Jag undrar vems grej det är... (om man är över 8 bast liksom).

Livet runt 30...5 sa...

Säger som Viveca: jag undrar sannerligen vems grej det är. Fast säljer som smör gör den.

Sara sa...

Hm. Har sett den. Men förblir perplex. Inte funkar den pâ jobbet? ;)

Hanna sa...

Alldeles för många tycker att det är deras grej här där jag bor. :(

Linda sa...

Vems grej är det! Jag fattar inte att den helt har sålt slut på nätet. Vilka köper dessa?

Librarybeth sa...

Bäst man kollar av fb - finns det en grupp för dem som gillar sparkdräkten med rejält häng? Det blir INTE "Gilla" på den....

mis(s)match sa...

Såg att den var slut på nätet redan efter några timmar. Undrade precis vem som skulle köpa den. Men trendkänsliga köper (nästan allt) som hottats upp i Media

Linda K sa...

alla: ha ha ha, jag var faktiskt lite sugen på en grå, att larva runt i hemma. men det fanns bara laxrosa där jag var. stora var dom också...

Birgitta sa...

tonåringarna här hemma har:)

Hanna sa...

Dessutom så räcker dragkedjan runt hela rumpan på de dyra, så ingen behöver ta av sig hela "UrcellenEllen" när de går på toa. Fast det är förstås gott genustänk där. ;)

Linda K sa...

birgitta: och ungdomlig vill man va! :D

hanna: sant sant. nya skidbacksutrustningen det där :)